3 Μαρ 2012

Καλώς ήρθατε στη Δανειστική Βιβλιοθήκη της τάξης μας!
Σκοπός της λειτουργίας της είναι να αγαπήσουν τα παιδιά το βιβλίο.
Να ανακαλύπτουν ιστορίες,να ταυτίζονται, να φτιάχνουν κι αυτά τις δικές τους.
Να πλουτίζουν το λεξιλόγιο, το νου και την φαντασία τους.
Ας ενθαρρύνουμε λοιπόν τη φιλαναγνωσία χωρίς να ξεχνάμε όμως

Τα Δικαιώματα του Μικρού Αναγνώστη

Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να δείτε την "άποψη" των παιδιών για τα βιβλία που διάβασαν.
Με χρώματα  και εικόνες, όσο απλά και όμορφα μπορούν...

Επίσης θα διαβάσετε όλες τις δραστηριότητες μας από το πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας στο οποιο συμμετέχουμε με τίτλο 
ΠΩΣ Ν΄ΑΓΑΠΗΣΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.


Απολαύστε το!