Πως ν' αγαπήσω το Βιβλίο



Το 1ο Κλασικό τμήμα και το Ολοήμερο τμήμα  του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχει σε πρόγραμμα φιλαναγνωσίας της Α/θμιας Εκπαίδευσης Αν. Θεσ/νίκης με θέμα:
"ΠΩΣ Ν' ΑΓΑΠΗΣΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ"

Εδώ θα αναρτώνται οι σχετικές δράσεις μας! 





από 21/1/2013 έως 25/1/2013


 Αρχικά διερευνήσαμε τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις και τις προτιμήσεις των μικρών μαθητών μας σχετικά με το θέμα...


Μάθαμε λοιπόν ότι υπάρχουν  ΒΙΒΛΙΑ:
  • για Μαθήματα         ΑΝΝΑ
  • για Μουσική, Μυθολογία,Τεχνολογία,για Καλούς Τρόπους, Βιβλία Ζώων για Πλανήτες.              ΔΕΣΠΟΙΝΑ Π.
  • με Γράμματα, με Φωτογραφίες,Μεγάλα Βιβλία με το BEN  10 ΓΙΑΝΝΗΣ
  • για να μάθουμε την αλφαβήτα ΔΑΝΑΗ
  • του 1821, Μυθολογίας, με Πλανήτες, με Κάστρα και Ιππότες, για τους Ήρωές μας, για Ninja και Starwars!    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ
  • για Μαθηματικά, για Αγγλικά Μαθήματα, για Karate, Box,Taekwondo ΣΩΤΗΡΗΣ
  • Υπάρχουν Παραμύθια     ΖΩΗ
  • για Πειράματα, για να μαθαίνουμε  πως να πετάμε Χαρταετό , για να μαθαίνουμε πως ανάβουμε το τζάκι όταν μας το φέρνουν.  ΝΙΚΗ
  • υπάρχει και η Κοκκινοσκουφίτσα  ΑΣΤΕΡΗΣ
  • Βιβλία που μαθαίνεις Νότες , για Θυμό, Στεναχώρια,Φόβο, Αγάπη ΔΕΣΠΟΙΝΑ Κ.
  • Βιβλία Ιππασίας,Κολύμβησης,για Μάτια, για το Σώμα, για Υψοβοφία, για Πολικές αρκούδες, για Λύκο, για Σαύρες για Φίδια και δηλητήριο ΜΑΡΙΑΝΝΑ






από 28/1/2013 έως 1/2/2013


Φέραμε τα αγαπημένα μας βιβλία και επεκτείναμε τη γωνιά της Βιβλιοθήκης μας.
Γράψαμε στα ράφια τα ονόματά μας και βάζουμε εκεί τα βιβλία μας.
Βάλαμε και cd player και τώρα:
Εκεί μπορούμε να χαλαρώσουμε διαβάζοντας μόνοι μας...
ν' ακούσουμε τα παραμύθια από το cd player...
να διαβάζουμε ακούγοντας μουσική...
να διαβάζουμε παρέα με τους φίλους μας....






από 4/2/2013 και μέχρι να βαρεθούμε...

                                 



Διαβάζουμε το αγαπημενο μας βιβλίο στη "παρεούλα" μας.Στη συνέχεια κάνουμε ερωτήσεις στους συμμαθητές μας να δούμε "τί κατάλαβαν"
Όλοι θέλουμε να διαβάζουμε ξανά και ξανά. :)



 1/4/2013 έως 23/4/2013

Αλλά δεν βαρεθήκαμε.....
Το αντίθετο μάλιστα.

Εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε τη δική μας Βιβλιοχώρα.

 Όπου όλα είναι φτιαγμένα από χαρτί!
  
Τα σπίτια...
Το σχολείο
 Η εκκλησία... 
 Οι άνθρωποι...
 Ακόμη και ο ήλιος είναι χάρτινος!


Σε πρώτη φάση την σχεδιάσαμε....




Και στη συνέχεια της δώσαμε ζωή.............
Δεν μπορεί μια τέτοια χώρα να είναι απλά καρφιτσωμένη σ έναν πίνακα!

Αρχίσαμε λοιπόν να περιγράφουμε τί θα μπορούσε να συμβαίνει σε μια τέτοια χώρα...
Κι επειδή είμαστε πολύ καλοί σεναριογράφοι ..
Βάλαμε μέσα κι έναν Βιβλιοσκώληκα πραγματικά επικίνδυνο για την τύχη της!
 Αλλά δεν θα μπορούσε έτσι απλά να εξαφανίσουμε το κακό κι επικίνδυνο σκουλήκι ή μια τέτοια όμορφη χώρα σαν κι αυτήν!

Βάλαμε τα δυνατά μας λοιπόν και βρήκαμε τρόπο και η χώρα να μην καταστραφεί και ο Βιβλιοσκώληκας να είναι ευτυχισμένος!!

'Ετσι φτιάχτηκε το παραμύθι μας!

Η περιβόητη Βιβλιοχώρα!

Το να ζωγραφίσουμε τις εικόνες ήταν πανεύκολο!Αφου τις είχαμε ήδη στο μυαλό μας!
Όλα ήταν έτοιμα λοιπόν.Οι εικόνες αλλα και το κείμενο!

Έμενε να βρούμε μια καλή νεράιδα να φροντίσει να μεταμορφώσει την ιδέα μας σε ένα αληθινό παραμύθι!!!!

Κι επειδή πιστεύουμε στις Νεράιδες...

Εμφανίστηκε ένας καλός και πολυ καλλιτεχνικός μπαμπάς , ο μπαμπάς του Μίλτου Βιβλιοπουλάκη κατοίκου της Βιβλιοχώρας που υλοποίησε την ιδέα μας!

Κι έτσι έχουμε όλοι στα χέρια  μας το καταπληκτικό παραμύθι μας αποκλειστικά φτιαγμένο από εμάς τους ίδιους!!!!




Τα καταφέραμε!!!!!!!!!!


Κι επειδή μας άρεσε πολύ πολύ την κάναμε και ταινία:

http://www.youtube.com/watch?v=VHuh1hDC_JU