Η "άποψη" των μικρών αναγνωστών -1ο τμήμα

  

Εδώ μπορείτε να δείτε τη γνώμη των παιδιών για τα βιβλία που διάβασαν...

ΔΕΣΠΟΙΝΑ-Η ΓΑΤΑ Η ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΘΥΜΩΝΩ

ΝΙΚΗ-ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΝΑ ΜΑΜΑ!

ΔΑΝΑΗ-ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ





ΗΛΕΚΤΡΑ-Η ΚΥΡΑ ΦΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΡΥΠΟΣ


ΜΑΡΙΑΝΝΑ-ΘΥΜΟΣ

ΣΟΥΖΑΝΑ-Η ΚΥΡΑ ΦΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΡΥΠΟΣ
ΔΑΝΑΗ-ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΑΓΑΠΗ

ΧΡΥΣΑ-ΑΓΑΠΗ
ΑΝΝΑ-ΦΟΒΟΣ
ΝΙΚΗ-Ο ΜΕΛΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ



ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ -ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ

ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΝΑ ΜΑΜΑ

ΜΑΡΙΑΝΝΑ-ΦΟΒΟΣ


ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΗΣ





ΦΩΤΕΙΝΗ-ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ



ΑΝΝΑ-Η ΓΑΤΑ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ
ΒΑΣΩ-Η ΓΑΤΑ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ

ΧΡΥΣΑ-Η ΓΑΤΑ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ